شعر فارسی(جان به تو می دهم)
شعرهای احساسی و معنوی و طنز
بسم الله... تمام شعرها و جملات متعلق به نويسنده ي وبلاگ(ميثم رياحي)بوده و آثار دزديده شده نمي باشند.

جان به جانان دهم گرتو خواهي يار من

كار ديگر ندارم جز عشقت،كه شده كار من

عالم و آدم مي سوزند ز ناله هايم

پس كي رحم و مروت ميكني به حال زار من

كوچه بي توبي وفاست،خانه بي تو بي صفاست

پس رحمي كن بر اين ياد و خاطر غمخوار من

اي مهتاب زيباي جهان،با دلم بار بمان

بمان و بتاب مهتابم بر آسمان دل تار من

تويي هر اميدي،كه زندگي در وجودم دميدي

نكش اميدم را و بمان تا ابد در كنار من

بي تو از همه سيرم،سراغت از همه گيرم

اين دل جز تو از همه سير و بي زار من

طبيب روح و روانم اي عزيزتر از جانم

جز تو كيست طبيبي بهتر بر دل بيمار من

تويي زيباترين و نازترين اسم زندگاني

هميشه نامت بر لبانم شده تكرار من

(شاعر:ميثم رياحي)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 24 آبان 1392برچسب:, :: 20:12 :: توسط : میثم ریاحی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.شعرهای فارسی+شعرهای ترکی+شعرهای نصیحتی+شعرهای طنز ترکی+جملات عاشقانه+ترانه.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

ابتدا باید لینک ما در سایت شما وجود داشته باشد.مارا با عنوان:داستان،عاشقانه،شعر،ترانه. آدرس:www.meysam137222.loxblog.com لینک کنید و سپس لینک خود را ثبت نمایید. با تشکر







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 68124
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1